ja, mits je TV of DVD/blueray speler is voorzien van USB aansluiting. anders kan het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt van je TV en je diavoorstelling af. Moderne TV's hebben een USB-aansluiten, waardoor het mogelijk is om foto's van je usb-stick te tonen.
Maar het afspelen van bijvoorbeeld een powerpoint-presentatie gaat niet lukken.
bamibal