Weet iemand wat er aan de hand is? En hoe los ik dit op?

Ik was muziek op mijn MP4 aan het zetten, en toen ik mijn MP4 loskoppelde was al mijn muziek weg, + nog meer bestandjes... Dit is raar want als ik hem weer aansluit op de pc zegt 'ie dat alles er nog gewoon op staat... Dit is echt vreemd...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Oké er zijn 2 opties. Maar in één van die 2 geloof ik niet. De 1e waar ik niet in geloof

1. Je hebt een gave. Waarom alle elektronische dingen van slag raken.

2. Er is wat met die MP4 Dit kan toch best? Aan alle elektronische apparaatjes mankeert wel wat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe je dit oplost? Probeer het nog een keer misschien lukt het nu wel. Gewoon een foutje. En als dit niet lukt toch even terug gaan naar de zaak waar je hem gekocht hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je computer herkent het ding als externe harde schijf en je kunt de muziek vanaf je player gewoon spelen ?
Dan is er iets mis met de software in je player.
Dat heb ik ook meegemaakt en ik heb geprobeerd de firmware er weer op te krijgen. Helaas is het mij toen niet gelukt en het ding kon dus de kliko in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij je MP4 insteekt, liedjes er op of afhaalt, en hem er vervolglens uithalen, moet je hem eerst "uitloggen", dus voordat je hem eruit haalt. Dit kan je doen bij het icoontje wat rechtsonder ook bij msn enzo staat, er staat bij: Hardware veilig verwijderen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet jij je MP4 speler nog even opnieuw de muziek bibliotheek laten opbouwen. Ik weet niet welk apparaat jij hebt, en hoe het daarin wordt genoemd.
Wat ik bedoel is dat de tags van de muziekbestanden opnieuw opgebouwd worden, en dat de nummers worden onderverdeeld in de artiest, albums, genre, enzovoort. Dit moet ik ook op mijn mobiel doen, voordat de nieuwe nummers gezien worden en in de lijsten en categorieën worden weergegeven.

Elk muziek bestand heeft al informatie over de muziek, zoals de artiest, album, titel, jaar, genre, enzovoort. Aan de hand van deze informatie kan je eenvoudig in de speler jou soort muziek op zetten. Je kan eenvoudig kiezen uit lijsten om snel de muziek te selecteren waar jij op dat moment zin in hebt.