probleem met bluetooth.

Hallo ik heb nu uitgevonden dat mijn pc en mobiel bluetooth hebben. Dus ik kan er muziek opzetten. Ik heb alles ingesteld. heb een code. en er staat netjes. Wil je gegeven overdragen via laptop (...) Maar daarna staat het ook in de map maar niet op men mobiel. Moet je nog iets doen. Het staat dus in de bluetooth map van men mobiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk Patrick, dat is nou het voordeel van een gekneusde knie, heb je veel tijd om alles uit te vogelen!

Het beste antwoord

Als het goed is kan je in je telefoon de bestanden verplaatsen van de bluetooth/inbox map naar de map muziek/music
Dan moet ie het doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar kun je die map bluetooth/inbox vinden die vindt ik namelijk niet/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kheb het gevonden thanks man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
no problemo ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord