Ja hoor dat kan. Maar neem je alleen de oplader mee in je handbagage? Ik zou de laptop er ook bij doen ;-). Met gewone koffers wordt nog wel eens hardhandig omgegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja. Geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, dat mag.
Ik neem juist zoveel mogelijk opladers mee in de handbagage om minder gewicht in mijn koffer te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die kun je meenemen als handbagage :Maar haal ook eerst de accu uit de pc en leg dan alles bij elkaar met de oplader in een bakje als je door de controle gaat .
Dan gaat de controle sneller als je door de controle van de douane gaat .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag. Op internationale vluchten zijn er business class zelfs 12 volt stopcontacten voor je laptopoplader. (Heb je wel adapter voor nodig) Bovendien mag een laptoptas meestal los van je handbagage gratis en voor nix extra mee.