IPod touch verkopen (zie uitleg)

Voor welke prijs kan ik mijn iPod touch verkopen? Ik kocht hem voor 190 euro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt er aan hoeveel Gb
en van welke generatie die is

Het beste antwoord

de prijs die je hiervoor kunt vragen hangt af van een aantal factoren.
- hoe oud is de ipod (dus hoelang heb je hem al)
- is er schade (denk hierbij aan krasjes op het scherm)
- zijn er extra’s (alles wat jij er extra voor aangeschaft hebt)

Aan de hand van deze factoren kun je zelf tot een goede prijs komen.

Als je nu de antwoorden op deze factoren als extra uitleg erbij geeft, dan probeer ik mee te helpen voor een goede prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op Marktplaats.nl voor een prijsindicatie voor vergelijkbare producten...