sims 3 werkt niet op windows 7

ik heb sinds kort een nieuwe laptop
met windows 7
maar voor die laptop had ik windows XP
en daar draaide die wel op.
wat nu?

Toegevoegd na 8 minuten:
fout met downloaden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef even wat meer info, hier kunnen we helemaal niks mee. Loopt het vast als je wilt spelen, kun je niet installeren? Wat is nu eigenlijk het probleem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je formuleert je vraag verkeerd.
Het moet zijn:
Sims 3 werkt niet op mijn laptop. Want aan Windows 7 mankeert helemaal niks

Antwoorden (3)

Officieel moet 't op Windows7 kunnen draaien.

"
PC systeemeisen:
OS:Vista (SP1) XP (SP2) [Windows 7 ook]
Processor: Pentium IV 2.0GHz / Athlon XP 2000+ (XP), Pentium IV 2.4GHz / Athlon XP 2400+ (Vista)
Geheugen: 1GB (XP), 1,5GB (Vista)
Grafische kaart: Nvidia GeForce FX 5900/ ATI Radeon 9500 128MB

Laptop systeemeisen:
Processor: Pentium IV 2.4GHz / Athlon XP 2400+
Geheugen: 1,5GB (XP), 2GB (Vista)
Grafische kaart: Nvidia GeForce Go 6200/ ATI Radeon mobile 9600 128MB
"

Het kan zijn dat je een te laptop gekocht hebt, met een 'te goedkope' videokaart. Dat is vaak het probleem. Indien dat het niet is: welke foutmeldingen krijg je?

Toegevoegd na 2 uur:
Fout met downloaden? WELKE fout?
WAT zijn de symptonen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is vreemd. Het spel werkt normaal wel op Windows 7. Het is verstandig om eerst te checken of je computer wel aan de grafische eisen voldoet. Ook moet je even checken of de cd-rom niet beschadigd is en hem daardoor niet pakt.
Als het spel ondanks het bovenstaande advies niet reageert moet je contact opnemen met de ontwikkelaar.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spel opnieuw dowloaden.