Hoe verwijder ik de clantag in call of duty black ops voor de PC?

ik heb clantag al uitgevinkt, keer opnieuw class aangemaakt maar wil niet baten. erg irritant dit

Toegevoegd na 8 minuten:
bedoel dus het [AAA] voor mijn naam

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar Operations > Playercard > Clantag

Klik op de tekst onder 'Edit Clantag' dan komt er een schermpje waar je je gewenste clantag moet intypen, zorg dat hier niks in staat (backspace totdat het leeg is) en klik dan op 'Ok' en weg is je clantag! :)