Mijn Ipod Touch gaat niet meer aan

Ik zat dernet nog op mijn ipod een spelletje te spelen, en toen dacht ik, laat ik hem maar eens opladen. Dus ik sluit hem aan op mijn computer en er gebeurt niks, meestal wordt ie dan herkent, maar dat gebeurde niet. En ik krijg hem ook niet aan als ik dat bovenste knopje lang indruk. Ik heb hem echt NET. Sinds kerst. Ik weet niet wat ik moet doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het nog gelukt met de oplossingen die je hebt gekregen? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en ik krijg hem echt niet meer aan, terwijl ik de ipod pas 3 dagen heb.

Antwoorden (5)

Was de batterij volledig leeg?
Dan zou ik hem eerst eens wat langer aan de lader laten liggen.
Als de batterij volledig leeg is, duurt het even voordat hij op knoppen reageert en weer aan wil.
Probeer het over een uurtje nog eens of hij reageert.

Toegevoegd na 33 seconden:
Mocht hij dan nog steeds niet werken, dan kun je terug naar de winkel. Je hebt hem pas sinds kerst, dus er zit nog steeds garantie op.
Kimath
13 jaar geleden
Probeer eens de bovenste knop+homebutton tegelijk ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt. Misschien is de batterij wel helemaal leeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien ken je iemand anders met dezelfde ipod touch? je zou de batterij van de andere (werkende) ipod kunnen gebruiken. als jouw ipod het dan weer doet weet je zeker dat het aan de batterij ligt.
als hij het met een andere batterij ook niet doet ligt het helaas aan je toestel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je ipod in DFU mode zetten. Je moet daarna als je hem op itunes aansluit wel de niewste software installeren. ik heb dat ook al is voor gehad dat ik men ipod niet meer aan krijg :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dat dus ook gehad als je de aanuit knop en je menu knop tegelijk ingedrukt houd dan reset je je ipod