Zijn er piepjes hoorbaar bij overschakelen van nacht naar dagstroom. Waar komt het vandaan?

Tijdens het omschakelen zijn toontjes hoorbaar. Waardoor hoor ik die pieptoontjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De signaaltjes die je hoort worden vanuit de centrale en over het electriciteitsnet verzonden. In jouw meterkast worden die vertaald naar een relais dat weer de dag-/nachtstroom in- en uitschakelt....