Ik heb morgen een proef-examen Electrotechniek. En moet een easy-relais kunnen aansluiten. Iemand een goede uitleg?

heb www.easyrelais.nl al gebruikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
Je hebt morgen een toets en je gaat er nu pas mee bezig?

Antwoorden (1)

Je moet met spoed het onderstaande WIN-boekje gaan lezen. Het is niet mogelijk om het e.e.a. hier te gaan uitleggen. Een Easyrelais is een apparaatje met aansluitingen: ingangen en uitgangen. D.m.v. een primitief programmeertaaltje kun je bepalen wat er met een uitgang gebeurt als je iets aan een ingang verandert. Je bent rijkelijk laat met je huiswerk, als je nu niet aan het werk gaat wordt het niks meer...
escape