Wie heeft er hier een MP5?

En ben je dan ook zoals ze zeggen, een innovator?
Iemand die de nieuwste snufjes altijd als eerste heeft?

Een mp5-speler welteverstaan ;)

Oftewel een multimediaspeler, die naast muziek ook films afspeelt zonder ze eerst om te zetten naar MP4 formaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heckler_&_Koch_MP5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat je refereert naar de speler en niet het geweer :-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahah jij snapt hem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan nergens vinden wat een .mp5 zou moeten zijn. Uitleg/bron?

Antwoorden (4)

Ik niet. Ik voel me ook nooit zo geroepen om het nieuwste van het nieuwste gelijk aan te schaffen.
Wel is het zo dat als ik toch iets moet vernieuwen omdat het kapot is, ik dan wel eens wil overwegen om juist dan het nieuwste van het nieuwste aan te schaffen om toch een beetje met de tijd mee te gaan.
Ik heb dan ook 2 jaar geleden de allernieuwste computer aangeschaft. Inmiddels loop ik natuurlijk mijlenver achter op de ontwikkelingen, maar dat geeft niks.
Als je altijd al het nieuwe wil hebben heb je geen geld meer over op den duur. En er is nog zo veel ander leuks in de wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog geen mp5... En wil ik ook zo houden...

:-))

En ook niet die andere MP5 speler... Over een paar jaar misschien als het helemaal zou inburgeren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MP5 als compressienorm is nog niet uitgevonden.
Laat staan de spelertjes ervoor.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt ;) Daar is ook geen compressienorm voor nodig! Deze speelt mp3,mp4 en heel veel andere audio én videobestanden af zonder ze eerst moeten te converteren.
AWM
14 jaar geleden
Oh, nou dan heeft een slimme marketeer er weer een naam bij verzonnen die eigenlijk nergens op slaat :)
Ik heb een MP4