Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn tomtom one xl alleen adressen verwijdert die ik wil en niet dat die automatisch alle ingevoerde adressen delete?

volgens mij niet mogelijk, want hij verwijdert steeds alle adressen (dus plaatsnaam locatie)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een iets andermodel TomTom, maar meestal werkt alles op bijna dezelfde manier,dit zijn de stapjes.

Menu Wijzig voorkeuren
Menu Favorietenbeheer (op het tweede scherm)
Favoriet selecteren, dan krijg je de optie verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat dit wel klopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat me eigenlijk om adressen die in recente bestemming staan (die finishfoto) kan wel kiezen voor verwijderen, maar zodra ik op een adres klik en wil kiezen voor verwijderen, gaat die juist de map laden van die locatie