Sommige telefoons hebben er standaard een programma voor, anders kun je er 1 downloaden, zoek op barcode scanner. Niet alle telefoons ondersteunen dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat je nodig hebt is een QR programma op je telefoon en een internetverbinding om doorgestuurd te worden naar de pagina met meer informatie. Meer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een qr code kan van alles bevatten. Een internetverbinding is niet echt noodzakelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak word je wel doorgelinkt naar een website waar de uitgebreide informatie staat. Als dit niet het geval is, gaat het om een QR code die specifiek met de telefoon te maken heeft. Anders heeft de code niks om te openen, zonder internetverbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bartdingen.
Er kan ook gewoon staan: Wat heb jij een mooie telefoon! Ik wil er ook zo eentje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel maar!
http://www.qurify.com/nl/
Zet er neer wat je wil.
Dan moet je een barcode reader installeren. Alleen hele mooie telefoons hebben dat. Ik zou er best zo eentje willen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat was me al duidelijk uit je QR code :)