Filmpjes gaan niet op mijn iPod?

Ik heb 4 filmpjes gedownload op iTunes. Maar ik krijg ze niet op mijn iPod Touch. De filmpjes doen het probleemloos op iTunes en ik heb genoeg ruimte op mijn iPod. Maar hoe vaak ik ook synchroniseer, de filmpjes komen maar niet op mijn iPod. Weet iemand waardoor het kotm?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je je iPod hebt aangesloten, dan klik je links in iTunes op je iPod. Dan kies je uit de bovenste rij 'films', en je vinkt de films aan die je op je iPod wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn aangevinkt maar hij doet dat dus net niet ;)
Ik denk dat je de filmpjes eerst in een andere bestandstype moet veranderen (converten). Met mijn Ipod Nano deed ik het altijd met een gratis te downloaden programmaatje genaamd Videora. http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/
Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In wat voor bestand dan? Want ik dacht dat ik gewoon mp4 moest doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dat programma download kun je allerlei soorten extenties converteren naar hetgene wat op je iPod is af te spelen. Het werkt bij mij altijd en goed. P.S.: ik sleep mijn filmpje vanuit de bibliotheek van iTunes gewoon naar mijn iPod in plaats van het aanvinken en synchroniseren. Gaat veel makkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bdjake, dat moet ook het moet in mp4. Maar je hebt verschillende video instellingen hiervoor. Probeer anders eens om op www.thepiratebay.org Xilisoft Video Converter te downloaden dan kan je alles converteren naar het gewenste formaat.
Filmpjes moeten in het iPod formaat zijn wil je ze op je iPod touch kunnen zetten.
Je kan ze converteren met het gratis programmaatje http://www.handbrake.fr
Daarna kun je ze weer importeren in iTunes, aanvinken en synchroniseren