Alle tv merken die 3d tv's maken hebben een eigen 3d Bril Zijn deze uitwisselbaar,met de andere merken?

Dat heb ik in de vorige items over 3d brillen niet terug kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee de 3D brillen zijn niet uitwisselbaar, vaak zelfs niet van hetzelfde merk maar een ander type!
Het grootste nadeel van 3D TV zijn dus die brillen.
Nog even geduld, volgend jaar komen er 3D TV's zonder bril en tegen die tijd zullen er ook meer 3D films en TV uitzendingen zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat die kans klein is. Het verleden leert ons dat in dergelijke gevallen een ieder zijn eigen standaard hanteert. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat het in dit geval anders is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens onderstaande link, van de consumentenbond, zijn de brilletjes naar alle waarschijnlijkheid niet onderling uitwisselbaar. (Helemaal onder aan het artikel).