Waarom nu in een keer betalen voor rtl gemist?

ik heb een interactieve hd recorder en vanaf 1 september werd tv gemist gratis. na een paar maanden moest je in een keer betalen voor rtl gemist om afleveringen terug te kijken en dat was eerst niet. en voor sbs6 gemist moet je voor sommige betalen.
is it bij jullie ook of is dit alleen bij mij. en kan iemand dit uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vertel er eens bij wat je provider is, en wat voor soort abonnement je hebt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de uitleg is natuurlijk simpel: er moet geld verdiend worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De verklaring is eenvoudig : voor niets gaat alleen de zon op.

Het beste antwoord

Dat is een normale marketing strategie. Je geeft eerst een gratis monstertje weg zodat mensen weten wat er is. Nadat je zo mensen hebt getrokken vraag je er geld voor. Een aantal mensen zal dan weggaan maar een gedeelte betaald ook wel. En tenslotten is het ook niet raar om voor iets te betalen wat je graag wilt hebben/zien. Vergelijk het met een videotheek.

Overigens dacht ik dat bij alle aanbieders al je voor sommige rtl gemist uitzendingen moest betalen en niet voor sommige niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt voor je antwoord ik vond jou antwoord het beste en uitgebruitste antwoord bedankt gr nick

Andere antwoorden (1)

Ik heb dit ook, iedereen heeft dit. Ze zullen dit wel gedaan hebben om er nog meer aan te verdienen, al betwijfel ik of het nou echt goed werkt.