ik heb een smartcard van ziggo die in de tv past, heb ik dan nog een ontvanger nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als er ook een decoder in je tv zit niet.
Maar de tv's die daarvoor geschikt zijn zijn pas op de markt dus "only one way to find out" stop hem er in en kijk of hij het doet.
Bij mij pas hij er ook in maar werkt niet (tv 1,5 jaar oud)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan heb je die niet nodig wij hebben al meer dan drie jaar zo een kaart in onze tv. en zitten ook bij ziggo.
13 jaar geleden
Het ligt aan het merk tv, de decoder moet een zg DVB-C type zijn en moet ook nog eens de Ziggo smartcard ondersteunen een ingebouwde decoder in een oudere Sharp tv zou weleens niet kunnen werken. Kijk dus eerst wat voor decoder in de tv zit die je wilt kopen.