Waar kun je de goedkoopste Ziggo Smartcard kopen??

ik vind het zo duur allemaal, al die dingen bij elkaar. ik wil graag weten of het ook goedkoper kan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Voorzover ik weet is dit de goedkoopste:
http://shop.wolfftv.nl/producten/1/ziggo-smartcard/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Digitenne van KPN is een goedkoop alternatief. Wil je Ziggo zal je voor Ziggo moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op marktplaats worden er ook aangeboden
maar bedenk wel dat je de kaart op naam moet zetten en dat je daar toestemming voor nodig hebt van de verkopende partij
dus alleen op gaan halen en niet naar je toe laten sturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je een ontvanger bij Ziggo koopt, krijg je een smartcard gratis. Bij een andere winkel is de ontvanger net zo duur, maar krijg je geen gratis smartcard.

Los kost een smartcard bij ziggo 30 euro. Dit zal elders niet goedkoper zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Blijkbaar dus wel ergens anders goedkoper zo'n losse smartcard!