Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij het aanzetten geeft mijn JVC TV in 1e instantie alleen geluid en geen beeld. (Later wel) Wel kan ik van zenders wisselen. model no LT26c31 BUE JVC

Wat kan het probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als ik je vraag zo lees dan denk ik dat de backlight van je lcd-scherm aan vervanging toe is. De helderheid van deze lamp wordt in de regel steeds minder helder, en ook heeft hij langer nodig om op te warmen.

Ik denk dat je zult schrikken van de vaak hoge kosten van vervanging van je backlight, wat het precies kost kan ik je niet vertellen, maar ik denk dat met de huidige prijsstand van de lcd-tv's tegenwoordig je eerder op een nieuwe tv bent aangewezen, of terug naar de winkel als je er nog garantie op hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op onderstaande link wordt eigenlijk dezelfde vraag gesteld, misschien kun je hier ook nog wat goede tips vinden:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb bij een jvc tv ( type weet ik niet) weleens meegemaakt dat de condensatoren op de voeding defect(uitgedroogd) waren. Misschien is het de moeite waard om dit te onderzoeken. dit namelijk niet zo`n geweldig grote ingreep. Een defecte condensator is wel een logische verklaring voor je klacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding