Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen HD Ready en Full HD?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit wilde ik onbewust toch ook wel weten. Goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik denk wel dat iemad dat kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens de "heren" moderators is dit geen antwoord, mijns inziens is dit WEL een antwoord.

Het beste antwoord

Lees dit maar even, dan is het meteen duidelijk:
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Als je mijn antwoorden volgt, dan zul je merken dat ik dat meestal ook doe.
Maar de uitleg op de URL die ik gaf was in helder Nederlands en zo duidelijk, dat ik daar niets aan toe te voegen had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1... Nadeel van de consumentenbond vind ik wel altijd dat ze maar halve informatie geven als je geen lid bent... Wel zeggen 'als beste getest', maar vervolgens niet uitleggen waarom aan niet leden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal geen goed antwoord, hij vroeg of er iemand was die het kon uitlegggen, hij vroeg toch geen uitleg? -1

Andere antwoorden (2)

Het verschil zit in de beeldresolutie. Bij een HD ready TV is de resolutie minimaal 1280 bij 720 pixel is. Een Full HD TV heeft een nog hogere beeldresolutie van 1920 x 1080 pixel (of beeldpunten). De kwaliteit van een Full HD TV is dan ook beter dan een HD ready TV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is zelfs nog een verschil bij 1080 toestellen. 1080i en 1080p. Zie link