Is LG een B-merk?

Wij wilden een nieuwe lcd of plasma tv kopen. De verkoper van de M*diamarkt vertelde ons echter dat LG een absoluut B-merk was. Volgens hem was Panasonic de perfecte topper. (Onze huidge LG lcd-tv doet het al 5 jaar zonder problemen trouwens...)

Wat is nu precies het verschil tussen een A en B merk? Ik bedoel, de Aldi verkocht vroeger alleen maar Medion computers, en nu wordt het door bijna iedereen als A merk verkocht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een * bij mediamarkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
straks doen de moderators moeilijk over de naam van de winkel. ;)

Het beste antwoord

LG is zeker geen b-merk hoor
ze maken perfecte spullen en ze hebben ook een hele goede service
wij hebben zelf een LG lcd scherm en mijn vader een philips en mijn broer een samsung
we hebben ze voor de lol eens naast elkaar gezet maar de LG gaf toch zeker het beste beeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

LG is een B merk, maar panasonic volgensmij ook.

Onder andere:
Philips, Sony en JVC zijn A merken.

Ach, het is een kwestie van geluk hebben. Een JVC kan binnen een jaar kapot zijn, en de LG kan misschien wel 10 jaar mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een medewerker van MM meer aan jou kan verdienen door je een SONY aan te smeren dan zal hij dat niet laten. Het gaat om de marges. Waar wordt het meeste geld mee verdient...Helaas. In mijn beleving en ervaring is LG geen B-merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk heb ik slechte ervaring met LG, een waardeloos home cinema setje van gehad dat na 3 jaar kapot was en nu een brakke mobiele telefoon (de LG Cookie, wat een ultiem baggerding is dat toch).
Dus wat mij betreft: Ja, LG is een B-merk. Maar er zijn vast mensen die daar heel andere ervaringen mee hebben.