Logitech Harmony 300i

Ik heb problemen met de Logitech Harmony 300i, heb deze universele afstandsbediening vandaag binnen gekregen en er staat dat ik mijn TV merk en type, satelliet, dvd, radio op het internet erin te zetten. Dan ga ik naar "Myharmony.com" registreer ik mij, dan moet ik iets van Logitech downloaden dan moet ik op de snelkoppeling op mijn bureaublad klikken en dan zou hij verder moeten gaan. Alleen gaat hij bij mij niet verder en doet hij gewoon niks. Iemand met het zelfde probleem die het inmiddels heeft opgelost? Of iemand die het gewoon weet?

Toegevoegd na 1 uur:
Er staat ga naar myharmony.com en dan registreren dan software downloaden en installeren en dan moet de browser automatisch naar de volgende pagina gaan staat er. Alleen het probleem is er komt niks anders…

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zal ook een CD meegeleverd zijn. Die software kun je ook installeren. Dat zou dan beter moeten gaan.

Ook heeft Logica Harmony een uitstekende helpdesk die de tijd voor je nemen. Zorg wel dat je de PID-nummer bij de hand hebt, anders worden ze ongeduldig.

---

Nu ik je vraag nog een keer heb doorgelezen, begrijp ik wat je probleem is. Het is inderdaad die software/driver die je nog niet hebt geinstalleerd. Je download via de site het bestand welke in de harmony moet worden geladen. Daarvoor heb je lokaal een installatie moeten doen.

Zelf installeer ik de gehele software zodat je op de site niets meer hoeft te doen en het volledig vanuit die software gedaan wordt. Wel gebruikt de software de server van Harmony om jouw instellingen in op te slaan en te beheren.

Dus installeer de software op de CD, of download deze eens...
Zelf gebruik ik deze site: www.myremotesetup.com
Daarin kan je inloggen en naar het kopje support gaan. Daar kan je software downloaden.

Het gekke is dat voor jouw afstandsbediening geen software te downloaden is op de www.logica.com site en voor de mijne wel (harmony one).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die had ik gezien.
Probeer dit eens: Dus installeer de software op de CD, of download deze eens…
Zelf gebruik ik deze site: http://www.myremotesetup.com
Daarin kan je inloggen en naar het kopje support gaan. Daar kan je software downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het nummer van de support in NL
0800 0226903 http://www.myremotesetup.com/EasyZapper/Help/Help_Contact.asp?Command=Close&Language=nld