Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je 2 koptelefoons op één tv aansluiten?

Ik zit erover te denken om een tv aan te schaffen voor de slaapkamer van ons. Nu is het een beetje gehorig in huis en dus bedenk ik dat 2 hoofdtelefoons een oplossing is. Het liefst draadloos, want de afstand tussen tv en hoofdkussen is ongeveer 3,5 meter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt mij inderdaad een dure liefhebberij met 2 draadloze hoofdtelefoons.
Je kunt natuurlijk ook een splitter kopen en een koptelefoonverlengkabel. Werkt prima leert de ervaring en dan ben je onder de 10 euro klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draadloos wordt een dure liefhebberij. Mogelijk kun je op de hoofdtelefoonaansluiting van je TV een splitter aansluiten verlengsnoeren zijn altijd te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opsplitsen is geen probleem. Je zal wel om 2 draadloze hoofdtelefoons moeten gebruiken, ook 2 moeten aanschaffen waarbij de ontvangst automatisch word aangepast in zendfrequentie.
Maar opsplitsen met een splitter levert verder geen problemen op. Wel een kleine impedantie verandering, maar dan moet gewoon het volume wat hoger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn splittertje voor te koop, ik heb ze gezien bij Mediamarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding