Hoe kun je handmatig zenders zoeken van de televisie.

Ik krijg mijn televisie in de keuken , die ik met een kabel verbonden heb naar de televisie in de woonkamer niet aan de praat. Kom wel in het menu.Druk dan op zoeken maar hij vind geen zenders. Met mijn oude televisie die ik daarvoor had lukte het wel. Wat doe ik verkeerd??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (4)

Geeft ie helemaal geen programma's door,of alleen die van je woonkamer tv?
Het kan zijndat je hem moet aansluiten middels een splitter op de kabelingang in je huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou in de handleiding van de tv kijken hoe dat moet mocht je die nog hebben.
Dat is verschillend hangt er vanaf via welk bedrijf je tv hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou tog even je kabel na kijken, ik denk tog dat het probleem daar licht. anders lijkt het mij zeer vreemd dat er niks gevonden wordt.

anders zet je je tv even in de woonkamer en sluit je hem direckt aan waar je andere tv ook aan gesloten zit, als die het dan wel doet is gewoon je kabel verkeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer een andere band mss staan hij SHF dan moet je UHF of VHF proberen.
En dan handmatig of automatisch zoeken aanzetten.