Ik heb op mijn TV bij Nederland 1, 2 en 3 een beetje "sneeuw" en ik hbe het ook met mijn andere TV?

Iemand die dat ok heeft? Het ligt denk ik niet aan de TV omdat de andere kanalen gewoon normaal zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Gaarne wat meer info, wat voor soort aansluiting? digitaal ? analoog? digittenne? en welke bekabeling? hoor het graag Toegevoegd na 26 minuten: Als het alleen analoog is van UPC, dan kan het aan een paar dingen liggen. -De koppelingen (male/female connectors) zijn niet helemaal goed aangesloten. * oplossing: connectors controleren, en eventueel vervangeren door beteren connectoren (zie link) http://eshop.meijerijzerwaren.nl/index.php?action=extra&extra=A_downloads&lang=NL en klikken op het maken van een coax kabel. -De kabels zijn te lang. * oplossing: een signaal versterker plaatsen, doe dit op het punt waar het beeld het zuiverste is (vaak in de meterkast). Een signaal versterker versterkt alle signalen dus ook het ruis signaal. -De kabels hebben slecht contact. * Oplossing : nieuwe kabels aanleggen, aan te raden is om dit meteen met beteren kabels te doen. C12 of digitale kabels. succes.

ik heb het ook, ligt aan de kabel hier. aleen bij ned 1,2 en 3 is het en verdere zenders zijn in orde.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100