Wie is er bekent met het merk SALORA???

Ben opzoek naar een lcd tv.
Nu kwam ik dit merk tegen, maar nog nooit van gehoord.
Wie kent het merk en zou je het aanbevelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

voorheen finlux en daarvoor nokia wordt gemaakt in Turkije. importeur in Nederland is Albers trading.

Het is niet de beste kwaliteit maar wat wil je voor dat geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

heb een salora als 2e tv aangeschaft en die voldoet prima, nu een kleine twee jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
[ik heb er geen ervaring mee]

Het is in mijn oren geen bekend merk, maar ze bestaan wel degelijk: http://www.google.de/search?q=salora+TV&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rlz=1R1GGGL_en___DE344

Als je op salora TV quality zoekt, dan km je niet veel meer aan de weet dan wat de fabrikant wil. Lijkt er op dat het een heel nieuw merk is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen topmerk. Niet kopen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb aan de hand van de reacties op kieskeurig van salora een dvd speler met twee schermpjes gekocht voor in de auto. geweldige kwaliteit beeld en geluid. we hebben ze al veel gebruikt en er is nooit wat mee. je betaalt (nog niet) voor het merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb heel veel van gerepareerd. Slecht zijn ze niet. De fabrikant doet wel veel aan service. Top was het niet. Als je voor het geld dat je wilt uitgeven een ander merk kan vinden, zou ik dat zeker doen.
Persoonlijk hou ik het bij het Nederlandse merk. De service is uitstekend. Kwaliteit is degelijk en een goede bewaking van de techniek.
Schelen niet zo veel meer in prijs als vroeger.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is maar in Nederlands merk. Uit Eindhoven - Philips. Ik ben al 25 jaar beeld en geluidstechnicus en gespecialiseerd in reparatie. Vooral in consumenten apparaten, maar repareer ook professionele apparaten. En van ALLE merken. Dus niet eenkennig. Ik beoordeel een apparaat op de techniek, prestatie, levensduur en service die de fabrikant levert.