Welke film is dit? Er is een Britse militair die terug keert naar engeland en dan slaat hij iemand dood, meer kan ik me er niet van herinneren

Toegevoegd na 21 uur:
het gaat niet over de oorlog maar een militair die terugkeert naar engeland van de oorlog en dan Vallen 3 gasten ofzo een Vrouw lastig en hij slaat 1 van die gasten dood, meer kan ik me er niet van herinneren maar ik vond het wel een goede film

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke oorlog? of gaat het niet over oorlog

Antwoorden (3)

English patient ???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I just checked the trailer and im pretty sure thats not it: let me give you some more details if i can remember
ehh the dude goes out with a women but then the women is being herassed by a couple of men (3 or so) and he Hits one of them on the nose pretty hard and so the one who got punched died.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Btw I think the movie is from somewhere in between 2000 and 2006
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh lol tis een nederlandse site sorry xD
kan bovenststaand antwoord zijn, maar kan ook con air zijn, maar als je zekerweet dat het engels is ,dan bovenstaand antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
con air zeker niet deze is amerikaans .