Ik wil 2 tv,s aansluiten met 2 coax kabels iemand die weet wat ik moet kopen?

De aansluiting zit in de muur er zit 1 kabel naar de router en 1 coax kabel naar de tv nu wil ik tv 2 ook met coax vanaf hetzelfde punt maar ik weet niet wat ik dan moet kopen in elk geval iets zonder alle losse onderdelen nu heb ik er tv splitter tussen maar dat laat los en moet ik helemaal aftapen
Zie foto
Dit is de aansluiting
En zou graag 1 geheel willen dus voor 2 Coax kabels en de kabel voor de modem die ik hier in kan doen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.4K
TurfGraver
4 jaar geleden
Afbeelding is van (oude) tv en radio aansluiting.
Heeft kabelaar geen nieuwe aop geleverd?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik woon pas in deze woning dit is het enige wat er zit hij de monteur heeft er een nieuwe binnen werk ingezet en dit eroverheen ik heb ook geen isra punt en via telefoon aansluiting kan niet kabels kapot

Antwoorden (2)

Je kan een coax-spitter plaatsen in de coax-aansluitong.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank voor de tip ik ga kijken of dit past en als dat zo is bestel ik hem
TurfGraver
4 jaar geleden
Dat is een splitter...
Je kunt beter een retour geschikte spitter kopen,
dan kun je het modem ook niet verkeert aan sluiten.
( en kan er ook niks op storen )

De spliter van: elder161 is maar een richting
( niet retour geschikt voor data mogelijkheden. )

ik heb een afbeelding van 3 weg splitter: modem, tv, tv.
( ook de ziggo horizon of media xl zal er op kunnen werken. )
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja dank u wel dit bedoel ik denk dat dit hem gaat worden