kan ik een beugel voor led ook gebruiken voor lcd

"Ik heb een Newstar LED-W140 muurbeugel besteld, echter heb ik geen led tv maar lcd. De specificaties komen wel overeen met mijn lcd scherm: Vesa 300x300, Gewicht 22 kilo, afmeting 42"

Kan ik dan toch deze beugel gebruiken?"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De meeste beugels kunnen rond de 50 kg dragen en zijn dus geschikt voor zowel LED, LCD als plasma TV's die tussen de 10 kg en 25 kg wegen.
De bevestiging aan de muur is al even belangrijk en moet met zorg uitgevoerd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, denk alleen dat de muurbeugel dan ook max 50kg moet kunnen dragen als dit in de omschrijving staat. Voor de rest duidelijk antwoord

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, dat kan.