kan de draadloze router het beeld qualiteit verslechten van een digitale decoder ?

Ik heb vandaag met caiway gebeeld omdat dit weekend een stuk of 6 kanalen zeer slecht waren
en zij vroegen of er een draadloos apparaat in de buurt stond
en ja ik heb er een draadloze router (linksys wrt54g)bij staan
kan dit echt effect hebben op de decoder ? (humax 5050c hd )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mja, niet uitgesloten.
Zet 'm eens uit, en kijk wat er gebeurt. Of is dat te simpel gedacht?
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat dacht ik ook al .
alleen op het moment heb ik er geen last van.
ik zag het van 't weekend voor 't eerst.
en 't is best ruk als je wat wil opnemen.
maar ik ga het zeker proberen +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
btw vraag me wel eens af hoelang jij nou per dag op GV zit
AWM
13 jaar geleden
Een paar uur. Ik kom net van mijn werk, en dan ga ik wat antwoorden geven.