via internet tv kijken (zonder aansluiting) op je smart tv hoe?

Hallo allemaal,

Kort geleden heb ik een philips smart tv gekocht. Waar ik nu woon kan ik geen aansluiting van de tv doen. Nu heb ik een abonement van kpn play en dat wil ik dan laten afspelen op mijn smart tv. Maar heb je daarvoor een cromecast nodig of kan dat ook via de smart tv.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Indien KPN een extensie aanbied waarmee je op je Smart TV televisie kunt kijken, heb je daarvoor geen extra apparaat nodig. Of dit het geval is, durf ik je zo niet te zeggen. Gezien KPN wel een app aanbied waarmee je kunt casten naar je Chromecast, kan dat altijd nog.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is afhankelijk, hoe 'smart' je tv is. Met een fatsoenlijke browser en een besturingssysteem als Android kan je alles kijken. De goedkope lijn van Philips heeft eigen apps. De app van KPN staat daar voor ik weet niet bij.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat je alles kunt kijken is de theorie. Want de browsers op smarttv's worden door allerlei websites (o.a. die van de NPO) vaak niet ondersteund.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als de tv een Android besturingssysteem heeft kan je alles ontvangen wat de google browser ondersteunt. Er zijn Philips tv's met een Android besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@simpelm
Je gaat eraan voorbij dat allerlei programmamakers expliciet een blokkade opwerpen voor bepaalde platforms. Dus chrome kan wel van alles ondersteunen, maar websites zijn niet altijd even gewillig.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar dat geldt voor alle systemen, dus ook voor smart tv's