Hoe kan ik het beeld van mijn televisie verbeteren?

Op mijn zolderkamer heb ik analoge televisie van Ziggo. Dit deed het tot begin dit jaar prima, toen kreeg ik ineens de melding 'geen signaal' en sindsdien is het beeld heel vaak slecht (ruis, strepen). Ik heb van huisgenoten al hun tv-kabel mogen lenen, maar ook dat gaf slecht beeld. Ik heb de televisie opnieuw naar frequenties laten zoeken maar ook dit gaf weinig resultaat.
Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

waarschijnlijk is de afstand tussen de modem ( plek waar coax kabel wordt omgezet in tv signaal ) en jou tv te lang. misschien is een versterker wat?

http://3dkabel.nl/Antenne-coax-materiaal/Versterkers/FRA-752NKK-antenneversterker/?gclid=CjwKEAjww9O3BRDp1tq0jIP023YSJAB0-j1SGQ2aMIV5ZdydFNPs1MNKDu6HGnEpgsXRXPb92GIA3BoCgoHw_wcB
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
de modem ( plek waar coax kabel wordt omgezet in tv signaal ) TV-signaal en internetsignaal worden in de wandcontactdoos gescheiden. Een kabel gaat naar de modem, een kabel gaat naar de TV (of decoderkastje.)