UPC probleem zie beschrijving.

Elke keer als ik mijn UPC digitale tv mediabox opstart heb ik geen signaal dus ik had hem gereset ik moest een activatiecode van mijn regio invoeren (berkelland) maar als hij naar zenders gaat zoeken kan hij er geen vinden en zegt hij dat het is mislukt' en mijn signaalsterkte is 100% maar mijn signaalkwaliteit is op 0%

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit kan betekenen,dat er een mogelijke update voor handen is ,welke "on the air" kan worden gedaan.IK meen,dat er momenteel een update is van 2.5 naar 2.5.1.9 Hiervoor dient U contact op te nemen ,met de support/helpdesk van UPC.

http://www.upc.nl/televisie/tips_vragen/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een activatiecode van een grotere gemeente welke zich in de buurt bevind. Ik heb het zelfde probleem gehad (gemeente Muiden) en heb toen de code van weesp en zelfs van amsterdam ingevoerd en deze werken als een trein (met zelfs nog 2 zenders meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Berkelland kent 2 verschillende activeringscodes, afhankelijk van waar u woont:

Berkelland 114
Berkelland (Ruurlo) 306

Heeft u beide al eens geprobeerd?

Het volledige overzicht met activeringscodes is hier terug te vinden:

http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/90/kw/activatiecode/r_id/100022