ik heb een humax rs 505 ziggokastje en een samsung ledtv. hoe kan ik via dit kastje digitaal kijken optv welke kabel is hiervoor nodig ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je kan op de achterzijde van de Humax zien welke aansluitingen er voorhanden zijn.
Het kan meestal met de bijgeleverde verbindingskabels, maar als de Humax en TV een HDMI aansluiting hebben is dat de beste verbinding.