wat is een goede tv voor de toekomstige xbox one?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor de nieuwe xbox one. Ik zoek een zo goedkoop mogelijke tv. Naar mijn weten zijn de enige eisen voor de tv dat het minimal 720p HD is en dat er EEN HDMI aansluiting op moet zitten (Kan iemand dit bevestigen). Ik heb enkele full HD TV's gezien van rond de 200 euro. Op dit moment zit ik te twijfelen tussen de volgende 3 TV's:

- Samsung 24"S24B350H LED

- Samsung 21.5" S22B350H LED

- LG 21.5" 22EA63V-P IPS

Ik gebruik de TV echt alleen voor het spelen op de toekomstige xbox one.

Zou iemand mij advies kunnen geven?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan kun je beter een monitor kopen, goedkoper en minder input lag, maar die drie sets die je noemt zijn al monitoren.
Neem een van deze, hebben het beste contrast en vrij goede kijkhoeken en responsetijden. De 60HM's zijn nieuwer en vermoedelijk net wat beter.
http://tweakers.net/categorie/344/monitoren/producten/#filter:q1ZKKkrMS_FMKVayija0MIvVUcpOrSzPL0pRslJKL1fIyFXSUSpITE8NzqxKVbIyNQDyijKTU30z85SsDGoB
Als je nog betere responsetijden wilt (scherpte met bewegende beelden) neem je een van die twee samsungs, maar dan lever je in op kijkhoeken en contrast.