Kan het KPN TV signaal dat via glasvezel aangeboden wordt door een CI module verwerkt worden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-TV/CAM-modules-bij-KPN-Glasvezel/td-p/152399 KPN glas niet. Andere glasvezelboeren wel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die Ci module is volgens mij alleen voor Ziggo.
Voor KPN heb je de ontvanger van KPN zelf nodig.
Resultaat: beter beeld dan met Ziggo!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@koste038 Resultaat: beter beeld dan met Ziggo! Wablief? Hoe kom je daar bij?
gvrox
8 jaar geleden
Vreemd, deze vraag blijft op "nog 1 seconde te gaan" staan. Kan @waterdrager de vraag nog wel afsluiten of kan dat ook niet meer ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Mr Tomaat
Puur uit eigen ervaring. Maar misschien hebben anderen betere ervaringen met Ziggo. Bij mij is het er uit gegaan en ik ben uiterst tevreden met KPN.

Antwoorden (1)

Theoretisch zou je een CI(+) module in een decoder (of TV) kunnen steken die IPTV ondersteunt. Echter, zoals in de reacties al gemeld, levert KPN geen CI+ modules die geschikt zijn voor hun systeem, maar alleen complete decoders.
gvrox