Hoe kan het dat onze samsung smart tv 3d bril op de tv weergeeft dat de batterij leeg is terwijl hij net uit de verpakking komt en goed is gekoppeld?

Het gaat hier om een samsung SSG-5100GB 3d bril.

Groet en ik hoop snel een antwoord te vinden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zo'n batterij heeft geen eeuwig leven. Even een nieuw (knoopcel?) bestellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ook als hij dus niks doet is een batterij gewoon een keer op.

Antwoorden (2)

Ik had precies hetzelfde bij mijn TV, daar deden alle brillen het niet. Mijn vermoeden is dat de knopjes om deze brillen aan te zetten wel heel makkelijk in te drukken zijn en dat het tijdens vervoer gewoon aan is gegaan. Om deze reden zitten er vaak van die 'trek folies' onder de batterij... maar kennelijk doet Samsung hier niet aan, dus even naar de HEMA of AH voor een nieuw setje knoopcelletjes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Omdat de batterij in het echt bijna leeg is. Er zijn vele redenen voor te verzinnen. Bovengenoemd probleem is daar één van. Het kan ook gewoon zo zijn dat Samsung per ongeluk een setje slechte batterijen heeft meegeleverd (niet alles valt op die schaal te controleren), dat de brillen aan temperatuurwisselingen zijn blootgesteld etc. Hoe dan ook, het zal eerder aan de batterij liggen dan aan de bril of de TV. Gewoon accepteren en naar de winkel om een nieuwe batterij te halen.