Ik heb een tv de Sony WSD 32ex 600 met een PCMCIA-kaartsleuf kan ik hier een ci module indoen van canal digitaal ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je TV een DVB-S tuner heeft, dan kan je met CI-module direct de smartcard in je TV steken. Je zou dus even in de handleiding van je TV moeten kijken of deze die heeft.

De handleiding die ik gevonden heb voor deze TV zegt dat er in ieder geval geen op zit, maar onze handleidingen kunnen natuurlijk verschillen.