Waar kan ik de xiaomi mi tv 2 kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier staan wel al allemaal spullen van XIAOMI, ga zelf de Mi4 telefoon kopen. Misschien dat er binnenkort ook TV's staan. http://www.ibuygou.com/catalog/xiaomi-417.html

Antwoorden (1)

Ik denk dat de XIAOMI alleen in China verkrijgbaar zal blijven, ze hebben sinds mei productieproblemen ermee... Ik zou er niet teveel om treuren een 4K TV voor $64o kan alleen maar rommel betekenen....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rommel? XIAOMI is een heel goed merk.
Ken meerdere mensen met telefoons van dat merk en nul klachten. Mvg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nul klachten zegt natuurlijk niks... Kun je ook zeggen van Dacia rijders, die klagen ook nooit...maakt dat de Dacia tot een goeie auto??? Je kunt geen 4K televisie maken van $640 zonder concessies te doen aan de kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan prima een 4K televisie maken van $640. Dat xiaomi het wel is gelukt zegt niks over de kwaliteit van de tv. Bovendien is er niks mis met xiaomi producten. Enige reden waarom er niet word geleverd naar europa (behalve groot britannie en duitsland) is omdat xiaomi zelf dat niet aan kan. Conclusie, ik zou op het internet een site zoeken die naar nederland levert. Zijn er zat.