Kan je dit maken als reperateur?

Ik had mijn monitor naar de reparateur gebracht maar het bleek dat hij die week dat ik hem bracht 6 weken op vakantie ging ik heb dus gewacht tot ik gister een mailtje kreeg dat hij 180€ vroeg om een reparatie van een scherm die ik voor 80 heb gekocht dus ik vraag om hem op te halen want dat vind ik teveel dus ik kon hem ophalen maar toen ik niet vandaag kwam opdagen (om privé ) redenen geeft hij aan hem door te verkopen. Wat kan ik hiermee doen?

Gr sander

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
reparateur of beunhaas.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reparateur kan alles maken! Meestal dan. Anders was het geen reparateur geweest :p sorry t moest even!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar verder hoop ik wel voor je dat je je beeldscherm terug krijgt hoor! :)

Het beste antwoord

Ik zou hem op bellen en uitleggen waarom het vandaag niet ging lukken, maar dat u zo snel mogelijk komt. Maar ik denk eigenlijk dat hij dat niet zomaar mag verkopen. Want het is niet van hem. Succes verder nog
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als hij het scherm gerepareerd heeft, mag hij het onder zich houden tot jij betaald hebt. Je had er verstandig aangedaan om vooraf een indicatie op te vragen van de kosten.

Maar de leverancier mag het scherm niet verkopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
De leverancier moet zijn: de reparateur.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niks is er nog aan gedaan dus ik heb hem gemailed nu hopen dus bedankt voor jullie reacties :-)