Hoe kan ik mijn nieuwe LG LB670V televisie verbinden met telfort?

zojuist is onze televisie binnengekomen, net na 5en waardoor Telfort dicht is en LG sowieso gesloten in het weekend, het is een Smart TV maar als wij zoeken op digitale TV geeft hij als keuzes Ziggo en UPC en wij zoeken op anders en frequentie en alles ingevuld, HDMI kabel aangesloten maar geen resultaten, wie weet hoe ik mijn LG tv met mijn interactieve TV van telfort verbind?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De Coax kabel (waar het Telfort signaal mee binnen komt) moet óf in de TV geplaatst worden, of in de decoder van Telfort. Waarschijnlijk heb je een kastje gekregen van Telfort. Stop de COAX kabel in dat kastje, en zoek niet via het menu van de TV , maar via het menu van het TELFORT kastje naar zenders. Nu zou hij wel zenders moeten vinden, maar als je alleen een nieuwe TV hebt en geen nieuwe decoder van telfort hoef je niet te zoeken! Alleen de HDMI kabel aan te sluiten vanaf het telfort kastje naar de TV. Ik hoop dat ik je geholpen heb, anders even reageren dan help ik verder!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100