Hoe kan ik mijn nieuwe LG LB670V televisie verbinden met telfort?

zojuist is onze televisie binnengekomen, net na 5en waardoor Telfort dicht is en LG sowieso gesloten in het weekend, het is een Smart TV maar als wij zoeken op digitale TV geeft hij als keuzes Ziggo en UPC en wij zoeken op anders en frequentie en alles ingevuld, HDMI kabel aangesloten maar geen resultaten, wie weet hoe ik mijn LG tv met mijn interactieve TV van telfort verbind?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
gvrox
9 jaar geleden
Als je de HDMI kabel aangesloten hebt op de decoder van Telfort, wat ging er toen niet goed ? Werkte het met je vorige TV wel goed ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je vergeet te vermelden of je glasvezel of ADSL hebt. Welk modem je hebt, en of je een decoder gebruikt, of dat je met CI-module werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HDMI-kabel duidt op een decoder. Maar welke? Meer info is nodig.

Het beste antwoord

De Coax kabel (waar het Telfort signaal mee binnen komt) moet óf in de TV geplaatst worden, of in de decoder van Telfort. Waarschijnlijk heb je een kastje gekregen van Telfort. Stop de COAX kabel in dat kastje, en zoek niet via het menu van de TV , maar via het menu van het TELFORT kastje naar zenders. Nu zou hij wel zenders moeten vinden, maar als je alleen een nieuwe TV hebt en geen nieuwe decoder van telfort hoef je niet te zoeken! Alleen de HDMI kabel aan te sluiten vanaf het telfort kastje naar de TV. Ik hoop dat ik je geholpen heb, anders even reageren dan help ik verder!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Volgens mij levert Telfort geen TV via coax, alleen via adsl/glasvezel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha klopt, my bad. Maar ze gebruiken we dezelfde kabel vanaf het isra punt/modem naar de tv.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Glasvezelmodems gebruiken allemaal coax en DVB-C voor het tv-signaal. Dus je kan inderdaad gewoon doen alsof je met een kabelaar te maken hebt. Hoe het met DSL zit weet ik niet. http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Glasvezel/Veelgestelde-vraag-Persoonlijk-Glasvezel/Ik-heb-een-DVBc-decoder-in-mijn-tv.-Kan-ik-deze-blijven-gebruiken.htm Ik kan me niet voorstellen dat een DSL modem/isra punt met coax werkt.
gvrox
9 jaar geleden
My bad dus :) Ik wist wel dat dit mogelijk was maar niet dat Telfort dat ook deed.