Wat is een goede plasma/lcd/led t.v. rond de € 500,- ?

Niet zo'n enorm grote, beetje normaal formaat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat mij meer op het bedieningsgemak en kwaliteit. Het moet een beetje lang meegaan, ben niet zo van steeds nieuwe dingen kopen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Koop een Philips 32pfl8404 of ...7404, deze zijn tussen de 500 en 600 euro. Grote voordelen zijn:

- ambilight
- toegang tot internet op je tv (op de 8404)
- als je Ziggo als provider hebt, kan de digitale HD tuner direct in de tv en kun je de standaard afstandsbediening blijven gebruiken.
- beeld is erg goed, eindigt in testen vrijwel altijd bovenaan
- mooi design, maar dat is persoonlijk
paulus811
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik heb een LCD van LG. Helemaal niets mis mee, gewoon formaat, ik geloof 26 inch. Goed geluid en eenvoudig te bedienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij centralpoint op internet daar heb je goeden prijzen en duidelijke productuitleg, maar geen plasma als je niet wilt dat electra met teminste 25 euro stijgt per maand.

Toegevoegd na 4 minuten:
Trouwens als je toch een nieuw mobiel abonnement nodig hebt kijk eens bij Typhone, bij een abonnement over twee jaar gezien kun je ook een LCD erbij kiezen en dan blijft het geheel net onder de 500 euro dus bel je ook nog gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik adviseer een jvc.
Gaat jaren mee en heb nog geen jvc aangeboden gekregen om te repareren. (repareer nml tv's, dvdspelers etc)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je kan wacht nog een maandje of anderhalf , Panasonic, samsung, sony en philips komen allemaal met nieuwe modellen. En sommige zijn erg mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eens op Marktplaats kijken.
Veel mensen dumpen hun Plasma voor een LED of LCD TV.
Het beeld van Plasma is beter dan LED of LCD, maar controleer wel of er niet een beeld is ingebrand op het scherm.
Altijd naar de verkoper toe en het beeld bekijken. (Probeer er geen analoge kabel TV mee te kijken, want dan is het beeld opeens beroerd)