Welke TV heeft een lagere imput lag?

Hallo mensen ik ben aan het twijfelen tussen 2 tv's dat zijn de Samsung UE32F6100AWXXN (3D-LED-TV, Full HD, 200 Hz) en de Philips 32PFL4508H/12 3D LED tv. Het zijn allebij 2 goeie tv's en zijn 3D - Full HD - 200 HZ maar mijn vraag is welke van de 2 heeft een lagere imput lag? want ik speel vaak games op mijn PS4 en meestal speel ik games zoals Fifa en soms Call of Duty.

http://www.redcoon.nl/B492141-Samsung-UE32F6100AWXXN-BE-NL-Model_LED-TVs#databox

http://www.wehkamp.nl/elektronica/televisies/led-tv/philips-32pfl4508h-12-3d-led-tv/C26_6F1_F1F_723470/?KW10=927382&PRmin=135&PRmax=383&KAPRmin=13500&KAPRmax=800000&F=2,1,10,17&PI=0&SM=4#extraInformatie

Met vriendelijke groeten,
osmfan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk eerder dat je de lag van een draadloze controller merkt dan de inputlag van je tv. Maar dat kan aan mij liggen.
Kan je niet in de winkel kijken welke er het mooiste uit ziet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.lockergnome.com/news/2012/06/13/wireless-controller-latency-it-problem/ Dat ligt waarschijnlijk aan jou. Inputlag van tv's kan soms tot 100ms gaan of er overheen, waar je ook tv's van ~20ms hebt. In de winkel kijken is de slechtste oplossing. De meeste woonkamersituaties liggen mijlenver van de situatie in een winkel. Of bedoel je welke er het mooiste uitziet qua vormgeving en niet qua beeld????
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Allebei,kwa vorm en qua beeld.
Ik vind het zelf altijd fijn om het product even te zien, dan kan je bijv kleuren vergelijken (Ik weet dat er benchmarks zijn etc, maar gewoon voor het idee).
Verder een + voor de link over inputlag

Antwoorden (1)

De inputlag kun je alleen te weten komen door metingen. De betere sites meten dit.

Maar deze televisies zijn beiden sowieso slechte keuzen. Kies gewoon een van de toestellen die ik in het andere topic aangaf. Die hebben ook een lage input lag. De Samsung F6000 serie heeft een slechte inputlag.
Die PFL4000 is weinig over bekend. De besprekingen die er wel te vinden zijn, hebben het over een redelijk toestel, maar de betere sites hebben dit toestel nog niet besproken (en gaan ze ook niet doen, gezien de leeftijd van dit toestel) dus over de inputlag is mij niets bekend.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thanks :)