Mijn tv verspringt soms van beeldverhouding hij staat nu op automatisch sommige oude programma's zijn van 4:3 hoe kan dat? zie onder betere uitleg

Ik kijk nu bijvoorbeeld pipi langkous die is nu in 4:3 maar eerst laat hij hem 1 seconden wel groot in 16:9 zien maar dan verspringt hij weer naar 4:3 Hoort dat zo?? hoe kan ik dat veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

je geeft bijna zelf al het antwoord, beeldverhouding staat op automatisch. Pipi Langkous is een oude film in de verhouding 4:3 dus als je die aanzet, spring je TV automatisch naar deze verhouding. als je de verhouding vast zet op 16:9 zal Pipi niet meer verspringen.