we hebben interactieve televisie van KPN alleen reageert deze enorm traag op de afstandsbediening, erg frustrerend, is dit probleem herkenbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ja, ik herken dit volkomen. Loop hier ook tegen aan met KPN interactieve tv.
11 jaar geleden
Bij het wisselen van zender moet eerst een flinke stapel data gebufferd worden om eventueel optredende vertraging in het netwerk op te kunnen vangen. Dat kost even tijd.
Waarschijnlijk is er niets aan te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is wel een algemene klacht vaak bij digitale TV. Maar niet onoplosbaar. Wij hebben glasvezel en de afstandbediening reageert meteen. Sterker nog, ik kan de TV met mijn iphone bedienen als ik in de trein naar mijn werk zit en mijn dochter naar nikelodeon zit te kijken. Dat vind ze niet leuk ;o)