Mijn TV stoort als de CV ketel aanslaat, hoe komt dit ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit hoort niet zo maar te gebeuren, is het geen toeval?
Maar anders zou het kunnen liggen, aan een draad of iets dergelijks die bij de verwarming ligt, Als de cv ketel erg dicht bij de tv staat, kan er te veel hitte komen, waardoor de tv oververhit wordt. dit lijkt me zelf allemaal niet goed mogelijk, heb je al eens naar de mogelijkheid gekeken, dat het aan een stekkerdoos zit, dat je dus te veel energie wil halen uit het zelfde apparaatje, een CV ketel kan namelijk heel veel energie slurpen. Ik denk niet dat het aan de CV ketel ligt. Maar je weet maar nooit. Suc6

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zitten beide apparaten op dezelfde groep trekt de ketel een tijdens het aanslaan even veel stroom wat je terugziet in je beeld.
Sluit de tv eens aan op een stopcontact in een andere groep (verlengsnoer) en kijk even of het hiermee opgelost is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, dit is zo, uitgeprobeerd met ander stopkontakt en het is over,
dank !