Hoe kan het dat de functie "smart tv" het niet doet op mijn Philips tv?

Als ik smart tv wil openen geeft hij aan dat de server niet gevonden kan worden. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zit de netwerkkabel in je televisie en in je router/modem?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja die zitten erin

Het beste antwoord

Bij instellingen de netwerk instellingen configureren. Meestal is dit nodig om gebruik te kunnen maken van functies die afhankelijk zijn van internet.