Het Cisco kastje voor televisie (opnemen en pauzeren) is deze ook te gebruiken bij andere providers?

Nu kan ik dus via Ziggo televisie kijken d.m.v. de kaart en ook opnemen en pauzeren? Is deze kast ook te gebruiken bij een andere provider?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat gaat niet werken; bijvoorbeeld UPC maakt gebruik van een ander systeem voor encryptie, en kan dus niet samenwerken met de kaart in jouw huidige decoder.

Toegevoegd na 1 uur:
De decoder bevat software die samenwerkt met de smart card, de decoder van Ziggo kan alleen met een Ziggo smart card "praten", je kunt er niet de kaart van UPC insteken. Bij UPC is het zelfs nog extremer, hun kaart is gebonden aan het exemplaar van de decoder, de kaart werkt dus niet in een andere UPC decoder. Overigens maakt UPC (onder andere) gebruik van dezelfde Cisco hardware als Ziggo, maar doordat de software anders is zijn ze niet uitwisselbaar.
gvrox
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
De vraag gaat niet over de kaart, maar over de decoder zelf.
gvrox
10 jaar geleden
@bamibal : mijn antwoord bevatte inderdaad niet de nodige uitleg waarom een andere kaart niet zou werken, dank je voor je opmerking!