Kun je digitaal signaal van upc omzetten naar analoog signaal voor dvd recorder/brander?

Ik heb een dvdrecorder/brander en overweeg over te gaan op een upc all in pakket. Ik wil de mogelijkheid blijven houden programma's te branden, zodat ik met collega's en cliënten de mogelijkheid heb ze nog eens te bekijken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kan nog gewoon met een scartkabel van de UPC decoder naar je dvd-recorder toe. In dat geval kan je het signaal vanaf je decoder opnemen.
Ook blijft je analoge signaal nog gewoon actief, je kan dus vanuit de kabelaansluiting rechtstreeks met een antennekabel naar je recorder toe en nog gewoon analoog opnemen.

Johan van Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer je TV van UPC hebt, houd je naast de digitale zenders nog gewoon de analoge zenders. Die kun je opnemen met je dvd recorder.
bamibal