Hoe krijg ik het kanaal "Ziggo zender van de maand" op mijn Tv?

Ondanks dat ik bij ziggo zit, heb ik de ziggo zender van de maand nu niet. Het zit wel in het standaard abonnement maar is blijkbaar niet ingesteld op mijn televisie. Heb de zender al geprobeerd te zoeken bij het aanpassen van de kanalen, maar ook dat werkte niet. Kan iemand mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijkt u wel digitaal?

Het beste antwoord

De Ziggo zender van de maand is een digitaal kanaal. Je krijgt deze zender dus alleen via een digitale decoder. Als je momenteel analoog kijkt, heb je deze zender dus niet.
bamibal
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij ons is het standaard kanaal 13.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ En dat is dus bij iedereen zo, die Ziggo heeft.